Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

Hallå där ! :)

Av Sandra Saucedo - 31 juli 2011 20:50

Idag har jag o min familj kommit hem från en supermysig helg från Ljugnes ! :) . I fredags kom vi dit o då åt vi middag där o spela lite roliga spel o sånt . Sen gick vi och la oss ! :) , Sen på morgonen så åt vi frukost sen så padla vi kanot o bada o lite sånt o sen på kvällen åkte jag , Nisse, Felicia , Tuva , Tiam  o Janne ut i en fiskbåt o meta från kl 7 till 10 typ :OO , Och vi fick inte en ända fisk ! :// , Sen gick vi in i huset o titta på film ( I rymden finns inga känslor ) , ;) Men vi han inte se hela för jag höll typ på att somna så vi gick o borsta tänderna o det o sen precis när jag hade lagt mej så blev jag plötsligt jätte pig !? Men sen somna jag iallafall ! :) Sen idag på morgonen så vakna jag o satt mej o pärla lite till ! Har typ pärlat hela helgen har gjort 23 armband 2 ringar o gett bort 5 st ! :) Men sen åt vi frulle o padla kanot , Sen åt vi lite lunch , efter det ville vi padla igen o då satt jag , Filicia o Nimus i en kanot och det gick inte så bra för vi körde in i vasset typ 100000 gånger ! :S . Sen skulle vi in o gå upp på land men då körde vi in i vasset igen  ! hahahah ! Sen fick Felicia panik o sluta flamsa o tramsa ! Så vi kom in till land ! :) ,Sen skulle vi städa efter det så åkte vi hem ! :) Tack för en supermysig helg alla familjer! <3



Typ så på bilden hände det ! Hahahhaha ! :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Saucedo - 16 augusti 2011 10:03

Hejj   Har inte skrivit på länge jag vet men har varit borta rätt mycket först var jag ju på rixfm o efter sov jag hemma hos thilda o sen efter att jag sov hemma hos thilda så skulle jag sova hos Carina o dom i 2 nätter !:) , Och igår började rid...

Av Sandra Saucedo - 10 augusti 2011 11:36

Hejj !  ¨ Idag vaknade jag av mitt alarm för att vi skulle sjunga för jesper för att han fylle år ! :) Idag skas man vara hemma o ta hand om kaninen ! :))<3 . Ut o hoppa lite! :)<3   Sen ikväll ska han få mer paket ! :)<3    Men ...

Av Sandra Saucedo - 8 augusti 2011 20:47

Hejjjj ! :)<3   Nu har jag kommit hem ! :)   Orkar inte berätta något för är skiit trött ! :(((<3   BYYYEE"! <3   ...

Av Sandra Saucedo - 5 augusti 2011 14:19


Hejjjj ! :)<3   Idag ska man åka till öland o vara i husvagnen som står uppställd där !:) Jag kommer inte ha internet så kommer inte kunna vara inne på bloggen , fb, dv o twitter :(( <3  Men kommer hem på måndag för på tisdag ska jag till...

Av Sandra Saucedo - 4 augusti 2011 21:42


Hejjj !    Har inte skrivit på sjukt länge ! ::( Ber om ursäkt för det .    Tisdag : Skulle gentligen åkt till skälby med mamma men det blev inställt så jag åkte  till simhallen o träffade åsa ist !:)    Onsdag : Jag var ute o hoppade med...

Presentation


hejj! ♥

Jag heter Sandra.. Mina intressen är Danny , hästar o kompisar! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards