Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Torsdaggg ! <3

Av Sandra Saucedo - 28 juli 2011 18:08

Hejjjj !<3


Idag om alice o väckte mej kl halv 11 typ! :// , Hade sovit längre annars men det var kul att alice kom oxå ! . Men vi typ titta på en film sen så gick vi o åt frukost o sen satt vi oss vid datorn o sen vi 4 typ kom vi på att min cykel är hemma hos henne så när hon cyklade hem så åkte jag inlines efter henne ! :) . Sen fick jag cykla hem själv ! :ddd , I spörenet ! :((( , O det åska !:((,Och närr jag kom hem så gick jag o satt mej vi datorn igen !:)) , En bra dag trots dåligt väder ! :)<3


byyye !<3


 


söötast !<3


// ssandrasaucedoo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Saucedo - 16 augusti 2011 10:03

Hejj   Har inte skrivit på länge jag vet men har varit borta rätt mycket först var jag ju på rixfm o efter sov jag hemma hos thilda o sen efter att jag sov hemma hos thilda så skulle jag sova hos Carina o dom i 2 nätter !:) , Och igår började rid...

Av Sandra Saucedo - 10 augusti 2011 11:36

Hejj !  ¨ Idag vaknade jag av mitt alarm för att vi skulle sjunga för jesper för att han fylle år ! :) Idag skas man vara hemma o ta hand om kaninen ! :))<3 . Ut o hoppa lite! :)<3   Sen ikväll ska han få mer paket ! :)<3    Men ...

Av Sandra Saucedo - 8 augusti 2011 20:47

Hejjjj ! :)<3   Nu har jag kommit hem ! :)   Orkar inte berätta något för är skiit trött ! :(((<3   BYYYEE"! <3   ...

Av Sandra Saucedo - 5 augusti 2011 14:19


Hejjjj ! :)<3   Idag ska man åka till öland o vara i husvagnen som står uppställd där !:) Jag kommer inte ha internet så kommer inte kunna vara inne på bloggen , fb, dv o twitter :(( <3  Men kommer hem på måndag för på tisdag ska jag till...

Av Sandra Saucedo - 4 augusti 2011 21:42


Hejjj !    Har inte skrivit på sjukt länge ! ::( Ber om ursäkt för det .    Tisdag : Skulle gentligen åkt till skälby med mamma men det blev inställt så jag åkte  till simhallen o träffade åsa ist !:)    Onsdag : Jag var ute o hoppade med...

Presentation


hejj! ♥

Jag heter Sandra.. Mina intressen är Danny , hästar o kompisar! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards