Alla inlägg under juli 2011

Av Sandra Saucedo - 31 juli 2011 20:50

Idag har jag o min familj kommit hem från en supermysig helg från Ljugnes ! :) . I fredags kom vi dit o då åt vi middag där o spela lite roliga spel o sånt . Sen gick vi och la oss ! :) , Sen på morgonen så åt vi frukost sen så padla vi kanot o bada o lite sånt o sen på kvällen åkte jag , Nisse, Felicia , Tuva , Tiam  o Janne ut i en fiskbåt o meta från kl 7 till 10 typ :OO , Och vi fick inte en ända fisk ! :// , Sen gick vi in i huset o titta på film ( I rymden finns inga känslor ) , ;) Men vi han inte se hela för jag höll typ på att somna så vi gick o borsta tänderna o det o sen precis när jag hade lagt mej så blev jag plötsligt jätte pig !? Men sen somna jag iallafall ! :) Sen idag på morgonen så vakna jag o satt mej o pärla lite till ! Har typ pärlat hela helgen har gjort 23 armband 2 ringar o gett bort 5 st ! :) Men sen åt vi frulle o padla kanot , Sen åt vi lite lunch , efter det ville vi padla igen o då satt jag , Filicia o Nimus i en kanot och det gick inte så bra för vi körde in i vasset typ 100000 gånger ! :S . Sen skulle vi in o gå upp på land men då körde vi in i vasset igen  ! hahahah ! Sen fick Felicia panik o sluta flamsa o tramsa ! Så vi kom in till land ! :) ,Sen skulle vi städa efter det så åkte vi hem ! :) Tack för en supermysig helg alla familjer! <3



Typ så på bilden hände det ! Hahahhaha ! :)  

Av Sandra Saucedo - 29 juli 2011 09:37

HEEJJJ !<3 '


Idag ska vi (min familj ) åka till Ljugnes o sova där ! :D Vi kommer hem på söndag. Vi åker idag när pappa kommer hem från jobbet ! :)) , Det är mammas typ "jobb" som hyr  stället ! Det heter Attention ! :D<3   Jag packad igår så jag behöver inte packa något :) , Jag vakna nyss .... Jag förstår inte varför jag vaknar så tidigt ? :O  Nu måste jag titta till fb o dv sen ska jag mata stampe ! :) <3


Dagens bild ! :) 



hahha, bild på stampe ! :D<3


// ssandrasaucedoo  

Av Sandra Saucedo - 28 juli 2011 18:08

Hejjjj !<3


Idag om alice o väckte mej kl halv 11 typ! :// , Hade sovit längre annars men det var kul att alice kom oxå ! . Men vi typ titta på en film sen så gick vi o åt frukost o sen satt vi oss vid datorn o sen vi 4 typ kom vi på att min cykel är hemma hos henne så när hon cyklade hem så åkte jag inlines efter henne ! :) . Sen fick jag cykla hem själv ! :ddd , I spörenet ! :((( , O det åska !:((,Och närr jag kom hem så gick jag o satt mej vi datorn igen !:)) , En bra dag trots dåligt väder ! :)<3


byyye !<3


 


söötast !<3


// ssandrasaucedoo

Av Sandra Saucedo - 27 juli 2011 13:46

Hejjj ,!


Nu har jag fått min nya mobil en rosa sony ericsson ! :D

Idag vakna jag kl halv tio typ av att jag svettas som fann ! :DDD . Idag ska jag bara vara hemma o vila för jag är sjuk , feber o förskyld ! :( . åhhhvad jag längtar till rix fm festival 15 dagar kvar typ tror jag ! :D


Byyyeee !


 


DAGENS BILD DANNY !



//ssandrasaucedoo 

Av Sandra Saucedo - 24 juli 2011 09:51

Tjeennna ! :D<3 

Idag ska Alice komma kl 12 sen ska vi åka till siba o hämta min nyamobil efter det så lämnar mamma o pappa oss hemma hos alice sen ska jag sova där! :D<33 

Kommer bli gryymmtttt kull ! :D<3 , iallafall jag älskar min nya mobil så underbar o längat så j*vla mkt till rix fm festival med THILDA, JULIA O ALICE   kommer bli skiiit kul ! :D<3 Eric saade o ulrik kommer thilda o jag är helt gallna ! :D<3333333 , Idag har också stampe haft damp på morgonen han väkte mej klockan 7 -.-, Men sen somna jag om ! :))) , ååååhh vad jag längtar tills alice kommer så att vi kan åka o köpa min !<33333333333333 ;**********, Men nu ska jag bara titta till fb o dv sen ska jag ringa alice ! :ddd<33333 


Byyyee byyyye  !  , här får ni oxå se en bild på min nya mobil ! :D<3


 

// ssandrasaucedoo 

Av Sandra Saucedo - 23 juli 2011 16:19

Imån ska jag åka o hämta min nya mobil på siba ! :DDD , JJJJAAAA ! :d<3

Av Sandra Saucedo - 23 juli 2011 10:38

Gommoron !   


Idag vakna jag typ kl 7 :OO , vet inte varför ,, Idag ska alice komma förbi o köpa ny mobil så jag ska också köpa ny mobil idag ! :D<3 .Kan inte skriva så mkt mer för vi ska snart åkka så Byyyee !


Dagens bild ! <3    mobilen jag ska köpa '! ;d 


// ssandrasaucedoo

Av Sandra Saucedo - 22 juli 2011 14:21

Hejj , har varit skitdålig med inlägg de sista veckorna jag vet :/<3

Alice ska köpa min mobil o då ska jag köpa ny mobil ! :D.. Hon fyller också år idag Grattis till henne ! :D<3

Idag är jag sjuk .. :(( . Igår var jag i simhallen med alice vi åkte halv 10 o kom hem halv åtta !:D .. Sjukkt kul  , men så blev jag sjuk idag är förskyld o har ont i halsen ! :D, Kommer kanske ett inlägg ikväll sen ! :D<3


Dagens bild ! <3


   såå sjukkt sööt ! 


// ssandrasaucedoo ! <3 

Presentation


hejj! ♥

Jag heter Sandra.. Mina intressen är Danny , hästar o kompisar! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards